tisdag 8 maj 2012

Middagstips!

Hej!

Kikar in så här innan middagen med ett snabbt och superläckert tips! Nämligen grönpepparkyckling. Vi har nu ätit denna rätt två gånger, första gången gjorde jag den på kycklingfilé och denna gång på grillad kyckling. Jag tyckte nog att första gången var snäppet godare!



Till detta serverade jag igår ruccola, tomater, squash och purjolök med en dressing på citronsaft och vinäger. De flesta salladsingredienser var ekologiska.



Testa om ni behöver något nytt på middagsbordet!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset !! Hade just lite middags-torka. Ska precis ta ut den ur ugnen nu...spännande !

    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mmm... Både låter och ser jättegott ut :) Detta måste jag pröva någon gång!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, satt precis om funderade på vad jag ska laga till middag. Pepparsås är en stor favorit hos oss :)

    Kram
    Lena

    SvaraRadera