
Jag gillar ju som bekant VITT men även detaljer i SVART! De kompletterar varandra fint. Jag beställde tidigare
tyg från Stoff och Stil, vilket jag verkligen rekommenderar, bra priser, trevligt bemötande och snabb leverans!
Svartvitt med ränder blev det, jag har sytt enklaste kuddarna till soffan. Omlottmodell där bak så det ska vara lätt att byta när man tröttnar eller behöver tvätta!
Fårskinnet köpte jag på en höstmarknad, det är från Gotlandsfår, lurvigt och med fina skiftningar!

Katten har en förkärlek för mina vita Ektorp. Förut rollade jag dynan varje morgon, svarta katthår passar inte in i stilen även om de är svarta. Nu ligger hon på en filt istället, för det är ju ändå rätt mysigt att hörra kurret från en misse när man själv myser i soffan!

Kram M