måndag 17 november 2008

Änglapållar




Eftersom tiden och orken inte riktigt finns just nu är jag glad att kunna meddela att en av mina återförsäljare nu erbjuder att skicka mina Änglapållar dit du bor! Det är inredningsbutiken Furutorp i Rättvik som just nu är de enda som säljer mina pållar. Planer på att utöka försäljningen finns och återleverantörerna står på kö vilket är häftigt! Så snart jag finner kraft och ork igen hoppas jag kunna öka produktionen. Tills dess får ni som är intresserade vända er hit!

Kram M

17 kommentarer:

  1. Hej, skickade dig ett mail för länge sen ang dina änglapållar men du har kanske inte sett det? Skickar det om igen utifall att.. kram

    SvaraRadera
  2. Dina änglapållar är rofyllda!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig parad..de är verkligen jättefina!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. JAg är så glad att jag fick fatt på en på GG blommor:) Den glädjer mig ofta
    kram M

    SvaraRadera
  5. Coolt! Lycka till med affärerna :)

    /Anna

    SvaraRadera
  6. Jag är så glad för min lilla minihäst!

    kram

    SvaraRadera
  7. Änglapållarna är så söta. Ska se om jag kan få tag på en. :)

    SvaraRadera
  8. Grattis till dina succépållar och till ett jättefint hus, så fint köket är, redan! Mari.

    SvaraRadera
  9. Dina alster är super fina, hoppas du hinner njuta av din framgång och att du får ha kvar glädjen :-) kram

    SvaraRadera
  10. De är ju så fina. får ta mig en tur till Lisa då och spana in dem.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  11. Jag tycker dina änglapållar är en fröjd att titta på, dalkulla som jag är.
    Vad roligt för dig att det går så bra, men förstår att du inte hinner med nu, med huset och magen och allt omkring.
    Det kommer nog nya krafter snart.

    Kram från Marit

    SvaraRadera
  12. jag hoppas att du kommer igång med pållarna igen. jag köpte en på norrgården men gav bort den i present så nu är jag ju själv påll-lös
    ha de gott
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  13. ååå, så flotte! så flink du er:)

    klem Anette

    SvaraRadera
  14. åh det var verkligen fina pållar det där! skulle nog ta och fixa mig en själv i tidig julklapp till mig själv ;) är less på vanliga dalahästar och den här passar också verkligen in i juletider!

    Du som gillar inredning borde kolla in den här sidan http://www.inredningsskolan.se/simulator/ där man kan få inreda direkt i datan, det är asskojj :D ha det bra!

    SvaraRadera
  15. Hej hej! Jag har en liten utmaning till dig :).

    Kram

    SvaraRadera
  16. Så nydelige hester du lager ;) Kanskje jeg må bestille meg en slik....

    Håper det går bedre med deg nå og at formen snart blir bedre ;)

    Gleder meg til kjøkkenbilder!

    Klem til deg og til den lille bebisen der inne ;)

    SvaraRadera
  17. Dina änglapållar är så vansinnigt fina, jag tyckte jag såg en hos inredningsbutiken "White living" i Rönninge/Salem?

    Ha en fin första advent!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera