tisdag 4 november 2008

På vårt kylskåp


Är väl egentligen inget fan av kylskåpsmagneter, men på vårt kylskåp just nu sitter en rad med bilder.... Vi har nämligen varit på Ultraljud! Jag har haft en hemlis för er, vi ska nämligen få en till bebis! Och stämmer barnmorskans ord blir det denna gång en flicka, sååå spännande! Jag vill shoppa rosa och volanger! Har mått riktigt pyton, har knappt kunnat tänka på vare sig hus eller inredning men tack och lov mår jag mycket bättre nu!

Tusen tack för alla fina ord om vårt kök, så snart vi fått mer ordning ska jag visa fler bilder!

Kram (en mycket lycklig) M

123 kommentarer:

  1. Men åh vilken rolig nyhet! Stort grattis till er! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det var ju en rolig nyhet! Grattis vännen :)

    Satt och försökte räkna snabbt, det betyder ju att om ni sett vilket kön det är så borde du vara i ca vecka 18? Spännande!

    Hoppas du får må bra nu och att orken kommer tillbaka.

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vad glad man blir av sådana nyheter :) Jättegrattis!

    SvaraRadera
  4. Nämen, vad roligt. Grattis! :)

    Jag hittade till din blogg i våras och har plöjt igenom alla inlägg du skivit under din "paus". Måste säga att du har en väldigt mysig blogg. Jag inspireras mycket av dina bilder och ditt hem.

    Än en gång till, grattis! :)

    Ha en mysig kväll. / Jenny

    SvaraRadera
  5. Stort tillykke til Jer:-)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Stort tillykke til Jer:-)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Grattis! Vilken trevlig nyhet!

    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Men ååååh så härligt!! Jättegrattis och lycka till och hoppas du/ni får må riktigt bra!
    Kramis från Anki

    SvaraRadera
  9. Vilken trevlig nyhet såhär en vanlig tisdagskväll! Grattis! :)

    SvaraRadera
  10. Åh så kul!
    Ett jättegrattis till er!
    Håller tummarna för en rosa!! Jag mådde också riktigt illa med den sista som blev en tjej!Men man glömmer och sen kan man bara njuta och nosa på den lilla!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  11. Grattis!

    tur att du mår bättre igen, inget kul att må pyton...

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Nämen åh så roligt!! Stort grattis till er!
    Finare kan man ju inte ha det på kylskåpet ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Massor grattis kramar till er:)
    Kram M

    SvaraRadera
  14. Men vad mysigt!! Grattis!
    Hoppas du mår bättre o blir piggare snart.
    Åh vad kul!! :D
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  15. Stort grattis & hoppas du snart är på benen igen =0) !
    Vad kul med lite " rosa " ;0)

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  16. Är så himla glad för eran skull men det vet du ju redan :) Skönt att ultraljudet gick bra, tänkte på er igår :) kramkram

    SvaraRadera
  17. Åh grattis!!!Brukar kolla in här ofta.Vad kul med bebis.Har en pojke på 7 månader(nr 3 i skaran)men längtar lite smått efter en till....:/

    SvaraRadera
  18. Wow vad roligt! STORT grattis till er :) och all lycka!

    SvaraRadera
  19. Men å vad skoj!!! Grattis:)
    Förstår att du längtar!
    Och tänk att få inreda ett flickrum! *Drömmer*
    Jag har ju två killar som HATAR rosa:( Men jag försöker klämma in färgen i övriga rum då och då..hihi!
    Fast om jag hade en tjej, så kan jag sätta pengar på att hon avskytt allt tjeigt och puttinuttigt..haha!

    Susanne

    SvaraRadera
  20. Nämen guud så roligt gumman...Grattis!!

    Jag hade faktiskt det på känn...att det skulle bli ett litet syskon snart.
    Jaa, är det något man får skyla en SMEG med så skulle det väl vara just det...ultraljudsbilder.
    Vilken skarp bild ni fick på "pluttan".

    Ha detså gott.
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  21. Jätte grattis till er!

    SvaraRadera
  22. Jättegrattis till er och lycka till :)

    SvaraRadera
  23. Grattis! Altid lika fantastiskt med ett nytt liv!
    Kram Tulipa

    SvaraRadera
  24. Ett stort JÄTTEGRATTIS till lilla bebben!!

    SvaraRadera
  25. Varmt grattis!!!
    Vad underbart för er.

    Kram // Elin

    SvaraRadera
  26. Men grattis!!! Underbara nyheter!!!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  27. Grattis!! Vad mysigt med ett litet pyre. Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
  28. Åhååå... Ett stort grattis till er! Så mysigt. Lakrits hjälpte mig när jag mådde illa.

    SvaraRadera
  29. WOW va kul! Brukar titta in och misstänkte nog att det va nåt på G när du inte skrev lika ofta... GRATTIS! Till bebis o hus =).

    MALIN

    SvaraRadera
  30. Hjertelige gratulasjoner fra meg....Så spennende.

    SvaraRadera
  31. Åh, JÄTTEGRATTIS!!!! Va spännande. Bamsekram från Hanna

    SvaraRadera
  32. Åh, så kjekt!!!!! Gratulerer masse! Tenker det blir gøy å handle rosa fremover (og gleder meg allerede tilå se innredningsbilder fra barneromet hehehee). Håper tiden fremover blir bare koselig og at du er frisk og sprek!!!! Gleder meg på dine vegne ;)

    SvaraRadera
  33. Og for en søt profil!!! Hun blir nok en skjønnhet den lille tullen der ;)

    SvaraRadera
  34. Nämen duu, vad ROLIGT! Stort GRATTIS! kram

    SvaraRadera
  35. Grattis! Jag var också gravid för andra gången när vi byggde, och det är lite mycket att mäkta med en liten + mage + bygge så ta det lugnt! Tids nog blir det klart ändå... :) Kram, Tina

    SvaraRadera
  36. Vilken härlig nyhet! Grattis till graviditeten :-). Förstår att du går som på rosa moln nu - spännande med en lillasyster.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  37. Nämen så roligt :) GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  38. Stort Grattis till er! Vad roligt! Lycka till!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  39. Ett jättestort grattis! Så mysigt!

    KRam

    SvaraRadera
  40. Ett stort grattis till lilla tjejen...guuud vad roligt!!
    Har ni bestämt namn till tösen än?
    Kalas kram

    SvaraRadera
  41. Stort Grattis...vilken överraskning.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  42. Grattis!! Såå kul att ni får en av varje. Det var en väldigt tydlig bild:-)
    Har gått förbi ert hus, det är jättefint!
    Kramar Lena på Bygatan

    SvaraRadera
  43. Dubbel glädje - ett inlägg från dig (alltid efterlängtat) och lyckobesked - bäbis på gång!

    Jättegrattis! Men ärligt, var har du fått orken ifrån? Du är mitt uppe i bygg och oordning och en massa beslut, du är/har varit nygravid och du bloggar... Wow, vilken energi!

    Stor kram / Lena

    SvaraRadera
  44. Stort grattis!! Och lycka till, skönt att du mår bättre!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  45. Vad roligt, GRATTIS!!!!!!!!


    Kram Johanna

    SvaraRadera
  46. Meeeen, gratttis!!! Vad roligt! Håret på mina armar står upp :D

    kram o lycka till!

    SvaraRadera
  47. Grattis :-) Så himla skojigt!!!

    Kram, Fluffis

    SvaraRadera
  48. Stort Grattis till dig o din familj!!
    Lycka till!! Wilda

    SvaraRadera
  49. Åh så roligt! Grattis till er! Då blir det väl en tidig-vår-flicka! Hoppas du får må bra resten av tiden nu! =)

    SvaraRadera
  50. Grattis!!! Så härligt! Skönt att du mår bättre nu.. Kram /Anna

    SvaraRadera
  51. GRATTIS TILL ER BEBIS.

    Ha en underbar höst och var rädd om magen

    kram

    SvaraRadera
  52. Grattis grattis, vad roligt. Hoppas att du får må bra resterande tid av graviditeten också.

    Kram Annica

    SvaraRadera
  53. Grattis !!! Det där är ju en riktig kylskåpsprydnad !!

    SvaraRadera
  54. Strort GRATTIS och många lyckokramar
    Camilla

    SvaraRadera
  55. Stort grattis!
    Hälsar Karlsdotter i Dalarna

    www.karlsdotteridalarna.blogspot.com

    SvaraRadera
  56. Ett stort G R A T T I S !!!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  57. Grattis, vad roligt! Forsätter följa din blogg med spänning :)

    SvaraRadera
  58. GRATTIS!!!
    En sådan fin sak får man ha på kylskåpet *L*

    SvaraRadera
  59. Åh grattis! Välkommen in i flickvärlden om barnmorskan har rätt! Mvh Ida

    SvaraRadera
  60. STORT GRATTIS!!!!

    Gud så roligt för er!!!!!
    Å vilken jätte fin ultraljudsbild!!!!

    Må gott!
    Kram Mimmi

    Ps... Du har något att hämta på min blogg... Ds

    SvaraRadera
  61. Åååååå, vad roligt! GRATTIS! En flicka så underbart.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  62. Men åh vad roligt Mimma! GRATTIS! Skönt att du mår bättre nu, första tiden är inte kul, när man mår pyton alltså!

    massor med kramar e

    SvaraRadera
  63. Stort grattis! Om du mår pyton så är det säkert en flicka som barnmorskan sa (de flesta jag känner som fått flickor mådde pyton)

    Ha en bra
    Kram Liza

    SvaraRadera
  64. Grattis!!
    vilken tydlig bild ni fick...
    Kram Linda

    SvaraRadera
  65. Ohhhh så underbart mysigt, ett stort grattis till er, kramar anna

    SvaraRadera
  66. Stort grattis till lilla tjejen i magen.
    Vad avis jag blir. Jag har en bebis som är 5mån, min nr2, men det går så himla fort den här gången tycker jag.

    Jag är redan sugen på en till bebis redan och att vara gravid igen.
    Det är det bästa jag vet (när illamåendet gått över)
    Vad roligt med en flicka den här gången.

    Kram från Marit

    SvaraRadera
  67. Grattis!!
    Vad kul, jag väntar själv nr 2..

    Kram

    SvaraRadera
  68. Ett stort Grattis till er :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  69. Åååååå vännen så himla roligt! Grattis! Mysigt med en bebbe till ♥

    Kramar Jes

    Psst!
    Jag vet hur det är med illamåendet....men det går över! KRAM!

    SvaraRadera
  70. Åhhhh va roligt!! GRATTIS!!!

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  71. åååh vad roligt, jag måste bara gratta er till det likka underverket!! så kul med en flicka :)

    stor kram sara

    SvaraRadera
  72. Grattis!
    Jag går också i väntans tider och jag mår illa som attan! Längtar tills det går över! :o) Är såååå trött ibland!

    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  73. Åååå, Stort grattis.... Mysigt!!

    - Guud va jag blev avundsjuk på er smeg kyl... Vill verkligen ha, men tycker den ä väldans dyr!!! Men att sukta är ju gratis... Kram josse

    SvaraRadera
  74. Stort GRATTIS till tillökning som väntar! /Kram Jenny

    SvaraRadera
  75. Åååå va roligt...stort GRATTIS!!!
    När är hon beräknad er lilla prinsessa. Förstår att det är mycket rosa drömmar just nu.
    KRAM

    SvaraRadera
  76. Grattis till bebis!

    SvaraRadera
  77. ÅH, vad roligt! Grattis :D

    Hand I Hand-bloggen handlar om att bli starkare i sig själv. Vi vill coacha våra läsare till att jobba/reflektera över sin självkänsla för att må bättre & ta sig igenom livets med- & motgångar på ett bra sätt. Må bra helt enkelt, gå hand i hand med sig själva genom livet! Titta gärna in. :)

    SvaraRadera
  78. Stort grattis till bebben i magen.
    Kram

    SvaraRadera
  79. 87 kommentarer! Ett stort grattis! Då måste du vara med i tävlingen hos mig och om du vinner så gör jag en rosa! Eller cerise blir det för det är den färgen jag har.

    SvaraRadera
  80. Grattis till lilla bebisen i magen! Hoppas att du kommer må bättre nu! Vill se fler härliga bilder från ditt underbara kök! Lycka till med allt framöver! Kram Ewa

    SvaraRadera
  81. Nej men vad roligt!!!! GRATTIS!!!! :-)

    SvaraRadera
  82. Hej! Och grattis! Vilken lycka!

    SvaraRadera
  83. Åh så underbart! Vilken fin liten bild :-) Stort grattis till er!
    Kram /V

    SvaraRadera
  84. Hejsan!
    GRATTIS!!!
    Får jag länka dig till min sida???
    Försöker samla alla vackra inrednings bloggare i Dalarna på min sida =)
    Fins ju en hel del ju ;)

    Ha en skön helg!

    Kraam Benita

    SvaraRadera
  85. HEjsan!!
    Ännu en gratulation från mig, hoppas du nu ska må bättre fram över....de är inte roligt att ha en graviditet som man mår dåligt av...

    Lycka till!!

    Och tack för en underbar blogg :)

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  86. Vad roligt! Grattis till er båda. Hoppas du snart mår så pass bra att du orkar uppdatera bloggen lite oftare... ;-)

    //Truffles

    SvaraRadera
  87. Stort GRATTIS till er! Jätteroliga nyheter! Lycka till och trevlig helg! KRAMKRAM

    SvaraRadera
  88. Stort, stort grattis till kotten i magen! :)

    Känner igen det där med att må kasst... själv spydde jag konstant i 10 veckor (v8 - v18)!

    Kram och trevlig helg!
    Mia

    SvaraRadera
  89. Man får gratulera! Gud såå mysigt!
    tack för fin inspiration!
    Mvh Emma

    SvaraRadera
  90. Grattis!!! Vilken otroligt rolig nyhet!

    Elna-Estelle

    SvaraRadera
  91. Stort grattis, vad roligt, ja då förstår jag att det inte har blivit så mycket bloggande. Kramilikram
    PS. Fint kök

    SvaraRadera
  92. Åå grattis till bebis!
    När är de beräknat hon ska komma ut då?
    Så spännande, jag har 4 och nu räcker de för oss ialla fall :)

    SvaraRadera
  93. Gratulerar! vi sak också ha ett litet pyre, i maj. Var på ultraljud i torsdags och man blir ju facinerad över hur små de är men ändå så färdiga redan. spelar ingen roll att man har en sedan tidigare, lika facinerande ändå.
    Stort grattis.
    Lisa

    SvaraRadera
  94. Stort grattis! Så mysigt. Det är så roligt att följa ert hus. // Sara

    SvaraRadera
  95. Oi, så heldig du er !! Det er så utrolig fantastisk å ha og få barn...
    Selv har jeg 4 gutter og ønsker meg også jente en dag.
    Lykke til, jeg følger med på kjøkken prosjektet ditt.

    SvaraRadera
  96. STORT GRATTIS!!! åååh! va härligt!! =D
    Jag saknar faktiskt min gravida mage jag hade för ett år sedan. Även om man mådde pyton ;)
    Stort lycka till! =D
    kram Petra

    SvaraRadera
  97. Grattis, grattis, grattis! Så härligt att vara i detta lyckorus! Kram Anna

    SvaraRadera
  98. Grattis i 1000-tal! Hoppas på att du får må bra fortsättningsvis!

    Köket ser mycket lovande ut, ser med spänning fram emot fortsättningen!

    Ha det gott och shoppa mycket i rosa! :)

    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  99. Åh vilken rolig hemlis! Stort grattis och vad skönt att höra att du mår bättre. :-)

    Kram

    /Dreams in white

    SvaraRadera
  100. Åh vilken rolig hemlis! Stort grattis och vad skönt att höra att du mår bättre. :-)

    Kram

    /Dreams in white

    SvaraRadera
  101. Åh stort grattis!!! Vad roligt!! Det är verkligen kul att ha två små barn :-). Ja nu har ni mycket roligt framför er, med nya huset och en ny liten familjemedlem. Skönt att du mår bättre nu, snart kommer boa-instinkten ska du se :-). Kram, Anette

    SvaraRadera
  102. grattis...hvor roligt....

    ;O)

    stor klem anja

    SvaraRadera
  103. Heisann,jeg er en av dem som følger med på bloggen din:)
    Det ligger en utfordring til deg på bloggen min....

    Lena

    SvaraRadera
  104. GRATTIS!!!Vad bra bild,så tydligt man kan se...det kunde inte vi göra se så tidigt när vi skulle ha barn för 20 år sen..hahaha!! Kram!=)

    SvaraRadera
  105. GRATTIS, GRATTIS TILL 400000 BESÖK!!!! DET ÄR FANTASTISKT.
    KRAM SVÄRMOR MALLA

    SvaraRadera
  106. Stort grattis-så härligt! //Karolin

    SvaraRadera
  107. Stort grattis till kommande bebisen! Jag har precis outat min graviditet i min blogg också. Kul!

    SvaraRadera
  108. Grattis, vad roligt!
    Här väntar vi också på en liten dotter som beräknas komma till oss i januari:) Längtar ju så♥.

    Kram Katariina

    SvaraRadera
  109. Åh grattis, vad kul. Jag ska på ultraljud på torsdag, ska bli spännande. Ha det bra. Kram.

    SvaraRadera
  110. Åhhh, grattis!!! Vad roligt!
    Vi har precis fått vårat tredje barn, en sladdis. Så tiden räcker inte till att vara här vid datorn lika mycket som förr, därav att jag inte sett det här inlägget förrän nu!

    Spännande tid framför er nu. Renovera hus & bebis. Hoppas bara att du kommer att få må toppen under din graviditet!!!
    Och grattis än en gång!
    KRAM Anneli

    SvaraRadera