måndag 1 december 2008

Änglavingar


Hej vänner!

Nu har jag hunnit halvvägs i graviditeten, känns skönt att kunna räkna neråt!

Många har frågat om GOD JUL - bokstäverna. Jag köpte mina hos inredningsbutiken Furutorp i Rättvik. Där fanns även riktigt fina bokstäver att köpa styckevis för endast 25 kr st! Ett riktigt kap!

Blev så glad när jag hittade de fina änglavingarna från Sia. Såg tidigare liknande hos Åhlens, men när jag väl skulle slå till var de slutsålda. Nu passade jag på att handla ett litet lager, de ska få hänga i granen är tanken. Tills dess får en hänga på skafferidörren, vilken för övrigt ska få förbli charmigt sliten och ganska ovit!

Kram M

29 kommentarer:

  1. Søte englevinger :)
    Ha en fin dag :)

    Lena

    SvaraRadera
  2. Åh så fina vingar, har själv letat såndan men inte lyckats.
    Ha en mysig start på veckan.
    Kramis Tess

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig bild :-)!

    Härligt att ha gått halvvägs i graviditeten - väntan blir nog låååång ändå innan det lilla syskonet kommer. Lycka till även i fortsättningen.

    Ha en trevlig fortsättning på veckan.

    Kramar från Anette

    SvaraRadera
  4. Ja det är sååå fint med änglavingar. Jag blir så avis på alla som är gravida.. det var ju så mysigt! Nu är ju den härligaste biten på graviditeten kvar! Jag tyckte mer om slutet än början.. vi den här tiden förra året så var jag sjukskriven på grund av mitt illamående.

    SvaraRadera
  5. Så söta änglavingar!
    Själv är jag gravid i vecka 33 och visst är det underbart:) Härligt att du hunnit halvvägs nu, tiden går fort.
    Ha det så bra!
    Kram Katariina

    SvaraRadera
  6. Änglavingarna är bedårande! Var också ute efter de på Åhléns, men de som finns kvar är så tufsiga och lite lortiga, så jag avstod!

    Skönt att du kan räkna ner till BF nu:) En liten vårbebis!!
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej och grattis till halvvägsmålet :) Nu kommer det bara att slå till så är du i mål! HOppas du får må bra.

    Söta små vingar...lagom storlek också. De går att placera som en söt liten detalj här och var.

    Nu skall jag ut och vädra mig en smula.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker bild! Och du har en så mysig blogg som jag besöker ofta och inspireras av. Är själv en dalkulla från Borlänge som numera bor i Lidköping.
    // Sofia

    SvaraRadera
  9. Underbara änglavingar och fina bokstäver fr Furutorp, den mysiga butiken som jag och en kompis besökte förar veckan, jag såg minsann dina bevingade bruntar då: ) Men kors vilket vackert kök du har, så lantligt och perfekt! Advnetshälsningar Mari.

    SvaraRadera
  10. Visst är de söta de små änglavingarna. Själv fick jag idag hem två par som jag beställt från Panduro. Ett par stora och ett par mellan, funderar just på vart jag ska sätta dem.

    Ha en toppenvecka!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Vilka bedårande änglavingar, förstår att du köpte på dig ett lager. Underbara bilder i vitaste vitt som jag bara älskar... ditt kök är så himla fint!
    Många kramar till dig, Malin

    SvaraRadera
  12. Jättesöta vingar. har sett liknande på Panduro fast då större så barn kan ha dem på ryggen.

    Ha det gott i adventsstöket!

    SvaraRadera
  13. jättefina vingar och gösnyggt mot dörren
    lycka till med bebisen
    ha de gott
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  14. Härliga julbilder i förra inlägget...och det är så fint med ängla vingar....har oxå köpt några till granen!!

    SvaraRadera
  15. Så mysigt med en bebis i magen. Änglavingarna är jättefina.
    kram Kristina

    SvaraRadera
  16. Änglavingarna från Sia har vi på Kardemumma också ,dom går alltid åt. Vi har haft stora också och dom är så söta när man är liten och är tärna eller lucia...
    Jag förstår att du fastnade för vingarna :)
    Kram C

    SvaraRadera
  17. hejhej :) grattis till halvvägs, skönt! jag har köpt mina änglavingar som ska hänga i granen på panduro, de kom i 3pack för liten peng :)

    jag har samma god jul bokstäver i mina zinkrukor i köket tillsammans med enar. mina är dock silverfärgade, hittade mina på åsby och föll som en fura..

    vilka fina bilder du bjuder på, ser alltid fram emot att gå in o kika på dina inlägg :)

    stor kram sara

    SvaraRadera
  18. Vackra vingar och bilden var sååå fin!

    Kram

    SvaraRadera
  19. Väldigt fin bild med vingarna på den slitna skafferidörrer! Köpte själv sådana små vingar på Mio häromdagen. Mina hänger på vitrinskåpsdörren:) vilket mysigt kök ni har! Stort grattis till bebisen förresten! Läser alltid din fina blogg.

    Kram A

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Upptäckte just din bebis till höger... 137 dagar kvar! Spännande!
    Själv har jag BARA 134 dagar kvar! :)
    Ganska lika eller vad sgäer du?

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  21. Så härliga vingar. Tittade också på bokstäverna sist jag var in till Lisa, men det fick inte följa med några hem. Du har det så mysigt i ditt nya hus.

    Ha det bra!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  22. Vackert hem och trevlig blogg!
    Lycka till med graviditeten. :)

    SvaraRadera
  23. Små änglavingar är så fint!
    Kram Tulipa

    SvaraRadera
  24. Hejsan! Har en award till dig från mig att hämta!! Gillar din blogg!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  25. Så söta änglavingar - och vilken oerhört vacker dörr!!! Så charmig!

    KRAM Jes ♥

    SvaraRadera
  26. Hihi, så söta vingar. Jag köpte stora från Panduro, men de där var också jättesöta! :)

    SvaraRadera
  27. Hej vännen! Vad du är mysig! Skönt att du kan njuta av graviditeten nu och att du får julpynta. Ert hus är verkligen jättefint! Tror aldrig att jag lämnat kommentar förr, fast jag jämt kollar din sida. Hoppas vi ses snart igen! Kramar Anna S-E

    SvaraRadera
  28. Jeg har funnet noen fine englevinger jeg også.de har jeg kjøpt på Ålens. Håper at fortsettelsen av graviditeten går bra. Adventsklem fra meg.

    SvaraRadera