torsdag 2 juli 2009

Änglapållar och pioner


Hej i sommarvärmen!

Här lider vi av solsting hela bunten, eller ja nästan, familjens två killar har drabbats av feber. Inte kul alls när det redan är så varmt! Jag har i alla fall hunnit tillverka fler Änglapållar! Det som finns till salu just nu är 5 st 7 cm á 150 kr, 1 st 17 cm á 300 kr (såld) och 1 st 20 cm á 320 kr (såld). Samtliga pållar är vita och kan skickas omgående. Frakt enligt postens tabell. Först till kvarn gäller, betalning till mitt konto inom fem dagar!

Hoppas ni alla får en ljuvlig helg! Önskar ni kunde känna doften av mina pioner, det är magiskt!

Kram M

19 kommentarer:

  1. VAd tråkigt att höra att de är sjuka i denna sommarhetta. Här är barnen äntligen friska men de har det jobbigt i värmen. Särskilt den lilla på 2 månader. Underbara bilder och jag kan riktigt känna hur gott dina pioner luktar. Ha det gott..

    SvaraRadera
  2. Stackars er som drabbats av sjukdom i denna värme:( Hoppas ni piggar på er snart igen! Underbara bilder!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. uff så synd at de er syke i denne varmen, det er nok ikke noe behagelig:( masse god bedring ønskes dem! utrolig skjønne englehester:) klem monica

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt med sjuklingar så här mitt i sommaren.
    Hoppas dom kryar på sig.


    MVH
    Tezz

    SvaraRadera
  5. Jo sjuka barn i värme är ju ingen höjdare, hoppas det går över fort!

    Fina pållar!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Min älskade dotter fick en av dina fina Änglapållar i doppresent =) En MYCKET uppskattad present!!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...
    Peace

    SvaraRadera
  8. En duft-blogg hadde ikke vært så dumt ;) Her er også peonene på sitt vakreste, så jeg kan tenke meg det lukter himmelsk hos deg også ;)

    Håper feberen gir seg straks!! Det kan ikke være noe gøy å ha feber i denne heten :( Krya på dom!!

    Klem:)

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja ha två små om de fortfarande finns kvar??

    Ha en fin helg!

    Mvh Carolina

    carolina_sulonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Änglapållarna är så fina! Såg dem på Furutorp och min gravida väninnan tittade längtande på dem och sa att hon önskade sig en sådan. Det kommer att bli en perfekt present när barnet är fött! Din blogg är så fin!

    SvaraRadera
  11. Vilka fina änglapållar du gör!! Gör du allt från grunden själv? Sågar ut hästen, målar och gör vingarna? Supersnygga!

    Tråkigt med feber i värmen, hoppas att de kryar på sig snart!

    Kram E

    SvaraRadera
  12. Åh så tråkigt med feber i denna värme som varitm här uppe i norr har kylan kommit lite tyvärr. Älskar verkligen dina änglapållar men vet inte riktigt var den ska passa in hos mig. Ha en underbar sommar.
    Kram Tess

    SvaraRadera
  13. Jobbigt att bli ännu varmare i denna värme,min tjej ville sova hos mig i natt fast när hon somnat smet jag..De va som att ligga brevid en kamin..
    Dina pollar är ju såå fina..
    Kraaam kram Linda

    SvaraRadera
  14. God Morgon!!! Så söta !!

    Hoppas ni kryar på er i sommarvärmen!!

    Ha en jätteskön söndag!
    ~♥Millemamman-Kramar♥~

    SvaraRadera
  15. Tråkigt med sjuka barn i sommarvärmen. Hoppas de har kryat på sig nu. Fina änglapållar. Ha en trevlig söndag.

    SvaraRadera
  16. Åh, jag älskar dina ängla-hästar!! Mailade dig för ett tag sedan, men vet inte om det kom fram. Hade en förfrågan om man kan specialbeställa ängla-hästar, med färg och så? Ha det fint, kram Fanny!

    SvaraRadera
  17. Vilken underbar blogg. Jättefina bilder!

    Ha en toppen dag!

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Kikar in och kollar på alla fina bilder! Det är otroligt vad mycket ni har hunnit på så kort tid! Vi är lite i samma "sits" ett gammalt hus, med väldigt mycket jobb men framförallt mååånga många drömmar! =)

    Ni har det jättefint!
    Kramar!

    SvaraRadera
  19. Heej jag har en jättekonstig fråga (A) men hur ser man på blogspot hur många besökare man har? :$..

    SvaraRadera