lördag 1 augusti 2009

Förberedelser

Borsdekoration i form av gamla konserveringsglas hittade i vårt uthus, prästkragar, daggkåpa (en riktig favorit) och jordgubbsblad. Bricka från Clas Ohlssons.

Kikar in i denna sena timma (i alla fall för mig). Dopförberedelser har hållit mig vaken och uppe. Marinader har rörts ihop, baguetter har bakats, blommor har plockats och inte minst har det städats! Dopet kommer att hållas i en kyrka, men efteråt samlas vi här hemma på vår gård. Det blir en liten tillställning med våra familjer. Nu får ni hålla tummarna för fint väder!

Jag ska försöka ta lite fler bilder imorgon!

Kram M

13 kommentarer:

  1. Klart det blir kalasväder!

    Lycka till :)

    Anna

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna!
    Så söt bricka!

    SvaraRadera
  3. Håller en tumme att det blir fint väder.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att väderguden ler soligt mot er idag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Här skiner i alle fall solen, så hoppas den gör det hos dig med!
    Hälsningar
    Linda

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni hade en underbar dopdag!
    Många fina bilder har du på din blogg.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hoppas det gick bra med dopet och att vädret var fint. Underbar vacker barnsäng du visade i ett tidigare inlägg. //Sofia

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig blogg du har. Hit måste jag komma tillbaka. Och vilka underbara hästar du gör! Kram

    SvaraRadera
  9. Klart att det blir fint väder. Hoppas allt går bra. Ser fram emot fina bilder.

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig dag ni kommer att få, vi har döpt båda våra barn hemma och det blir så intimt och vackert och barnen har varit trygga när man är på hemmaplan.

    Lycka till!
    Kram Paula

    SvaraRadera
  11. Vilket jättefin och mysig blogg du har! Här kommer jag att titta in fler gånger. Och föresten melanin skålarna i inlägg tidigare har jag varit och inhandlat idag! Jättefina och tack för tipset!
    MVH//Johanna

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig bild och vilka mysiga bestyr! Ser fram emot flera bilder :)

    Kram/Jes

    SvaraRadera
  13. Den där brickan spanade jag också in när jag var på Clas'i'sjön för ett tag sen. Underbar. Och det fanns även matchande hyllpapper i fina färger...

    Hoppas på att få se lite fina pics efter dopet snart!

    SvaraRadera