fredag 25 mars 2011

Levas stil & vintage


Bild: Levas stil & vintage

Godmorgon!

Här är vi (som vanligt) uppe med tuppen! Idag är jag och barnen lediga, några vänner med barn kommer hit på besök och till kvällen ska jag lämna ner ett antal blåa IKEA-kassar till en barnklädesbytesmarknad! Det ska bli så skönt att få göra sig av med lite. Åh vad nostalgisk man blir när man går igenom kläderna, speciellt storlek 50. En hel del sparades...

Jag vill tipsa er om att Lena, som tidigare hade bloggen På Bygatan har startat en ny blogg och även en slags butik tillsammans med en vän. Levas stil & vintage. Där finner man helt underbara möbler och ting, för er som bor i närheten (Rättvik) så går det bra att hämta direkt hos Lena! Här kan ni spana!

Kram Miriam

9 kommentarer:

  1. Tack för tipset :) den butiken måste jag kika på. Ha en fin dag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Miriam
    Fick min beställning från dig igår och jag ÄLSKAR grejjerna :).
    Ville bara kika in och tacka för den fina presenten och önska dig en fin helg...

    Kram /Annica

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, ha en mysig helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  4. Det är skönt när man får rensa ut ibland. Jag gör det lite då och då.
    Ha en bra helg!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Hej Miriam! Ville bara tacka för paketet och den fina hälsningen, det va så fint gjort! Har skrivit lite om din butik på min blogg, hoppas fler hittar till din lilla butik för du har verkligen valt ut det bästa.Ha de så bra nu och lycka till i fortsättningen! kram Louise

    http://livsglitter.blogspot.com/2011/03/jordgubbar-med-mjolk.html

    SvaraRadera
  6. Nu ska jag in och kika! Kul att jag hittade hit!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  7. Åh vilket bra tips!! Bilderna lovar mycket fint. Tack så mycket och ha en fin helg /Therese

    SvaraRadera
  8. Skönt när man får lätta på det sparade...och får plats att fylla på med nytt!

    Trevlig Helg!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  9. Det var så lite så! ja absolut, det ska jag göra.

    Trevligt helg! Kramar

    SvaraRadera