fredag 1 april 2011

Soffmys


Soffmys med hängiga barn idag.Kuddar från HM och Åhlens.
Soffbordet är ett avkapat och ommålat loppisfynd.


Vackra ljuslyktor finner ni i min butik!

Hej!

Kikar in för att önska er alla en trevlig helg!
Tack för era kommentarer och all peppnig i förra inlägget.
Jag ler när jag läser era kommentarer!

Idag är barnen och jag hemma, barnen är hängiga och har turats om att vara ledsna i natt :-( Så idag ligger vi i soffan och myser. På eftermiddagen ska vi hämta hem pappan i familjen, inhandla lite fredagsmys och köpa kvistlack, spackel och tapetlim! Kanske kanske ska tapeten komma upp i helgen :-)

Kram M

8 kommentarer:

  1. Jag blir så glad när jag ser att du har uppdaterat :)
    Hoppas barnen kryar på sig och att ni får upp tapeterna i helgen ;)

    Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Tur att vi skulle ses nästa fredag då ;) hoppas barnen är piggare snart! Stor Fredagsmys kram till er!

    SvaraRadera
  3. Hoppas barna kryar på sig fort och att ni får en underbar helg.
    Kram
    Caroline

    SvaraRadera
  4. Hei, bare digger bloggen din og din nye butikk. Kjempefine puder/kuddar i dagens innlegg. Er de fra Åhlens kjøpt i vår? Du inspirerer til å fornye litt hjemme.

    Ønsker deg en god helg!

    Klem Christine

    SvaraRadera
  5. Hängiga barn här också.: ( Eller ett i alla fall och de andra åkte till farmor.
    Renovering ja, man vill att det ska gå fortare än vad det gör men vipps så är man där och glömmer det som varit. Vi bodde i vardagsrummet ett halvår och nu när jag ser kort från det så kommer man på sig själv. Just det vi hade sängen i vardagsrummet! Man glömmer, så håll ut.

    Ha en toppen fredag.
    / Kia

    SvaraRadera
  6. Ha en superfin fredag, hoppas att barnen kryar på sig.
    Kyl med nya tapeter :)
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Så fint och vilken härlig bild över förstugkvisten i inlägget nedan. Äntligen dags för penseer...
    Ha en skön helg
    /Karin

    SvaraRadera
  8. Hoppas barnen kryar på sig.
    Ha en trevlig helg
    kram Maria

    SvaraRadera