onsdag 17 augusti 2011

Kan man få för många?


Hej vänner!

Hoppas att ni haft en bra vecka så långt, det har jag om än aningens intensivare än vanligt!

Det är alltid lika roligt att lägga en beställning hos HM. I senaste paketet klickade jag hem en massa fina kläder till barnen och mig själv, bland annat ett par jeans, en klänning och dessa stövlar! Det är nåt speciellt med stövlar, jag känner mig så bekväm och fin(!) i dem. Stövlar är verkligen min grej! Så inte kan man väl ha för många?! En stövel för varje tillfälle. Dessa gråa med snörning bak och blommönstrad insida gillar jag mycket.

Kram M

14 kommentarer:

  1. Supersöta stövlar, jättefint med snörningen. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vilka snygga stövlar.
    Vill också ha, men som vanligt kan jag inte ha för höga då mina vade är för tjocka.

    Ha en underbar kväll

    Kram

    SvaraRadera
  3. å dessa har jag inte ens sett! tror nog att jag sneekar till mig ett par, då höstbebbe-kläderna skall klickas hem! =) har hellre gummistövlar än klackar på, bonn-jänta som jag e! tack för att du inspirerar mig sååå..

    SvaraRadera
  4. Snygga! Själv har jag inte ett ända par!;)

    SvaraRadera
  5. Dom var läckra!
    Mina stövlar följde med till en sommarstuga på midsommar och där blev dom tyvärr kvar. Gröna och fina :) Hihi!!
    HM är bra, det håller jag med om! Billigt och bra OCH fina saker till hemmet!! Kramen!

    SvaraRadera
  6. Förstår preeecis vad du menar, jag älskar stövlar =) Dina nya var super duper fina =
    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  7. Jättesnygga! Håller med, stövlar är verkligen fint! Idag skulle jag tagit på mig mina, som det har regnat här! ;) kram anna

    SvaraRadera
  8. Supersnygga! Var dpm oxå fr H&M sa du?

    //Emelie

    SvaraRadera
  9. Nej stövlar kan man inte ha för många av, ett par för varje humör och behov är mitt motto. Hoppas ni får en mysig helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  10. Det är ju så härligt att dra på sej stövlarna och spatsera omkring i trädgården på kvällarna :) Gulligt med en blommig insida.
    Vad roligt att du fått jobb, grattis! :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Så fina! Ja, jag antar att stövlarna kommer väl till pass om vädret fortsätter så här. Här på västkusten öser regnet ner just nu.

    SvaraRadera