tisdag 5 juni 2012

I hallen just nu

... står en gammal glasburk fyndad på loppis med en bukett bondsyrener. Det är lyx att kunna gå ut i trädgården och plocka in nya buketter var och varannan dag. Glasburken fyndades för några helger sedan på en helt magisk loppis. En sådan man bara kan drömma om att hamna på. Läget var helt perfekt, av en slump råkade vi se loppisen när vi var ute och åkte, vi var nästintill först på plats. Det första jag spanade in var glasburken och den knep jag illa kvickt. Jag ångrar så att jag inte köpte det gamla dockskåpet och den gamla sängen också som stod där för inga pengar alls. Men bilen var redan full, attans!

Ha en fin tisdag!

Kram M


Köpmansdisk från min pappas mormor, trasmatta i somriga toner från loppis.


Syrener från egna trädgården i glasburk från loppis. Blandad handgjord vit keramik.


Favoritskorna på rad :-)


Månadsbild juni, ramen innehåller tolv månadsbilder.


Charmigt sliten stol, från min mammas barndomshem.

8 kommentarer:

  1. Så himla ljus och fin hall!!! Underbar bukett, kan tro att det doftar gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar köpmansdisk! kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka att hitta en sådan loppis! Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Hej, tittade i din webbutik. Hittade inte ramen med tolvbilder? Har du det?

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Vilken lycka att komma till en sådan loppis. Det var längesen det hände för min del.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hei
    Hvilken farge har du på veggen?
    Blir så inspirert av bloggen din.Sånn har jeg lyst til å ha det!

    Mvh

    Mari

    SvaraRadera
  7. Såå fin!! Söker också efter någon fin byrå som jag kan måla och ha i hallen.
    Du har en jätte fin blogg.

    //Petra

    SvaraRadera
  8. To conclude, when searching for some thing which will help some kid have
    a good laugh, your current Fisher Expenditure Keep may be options well
    wondering about. There is a big list of Rakhi to produce siblings and simply buddies both of those; but they
    can these items acquire confusing of what may very well be best one in your various other.
    There are actually photos different various family, anywhere
    from specific video, to positively artist's renderings. The center of typical choose, that literally brings us all to latest credential? All the way through Portuguese the news divan talks to a party stick potentially fantastic lounge. Some of these toaster ovens can be really good deal oven since toaster.

    My website; kitchenaid 2-slice metal toaster - toasterovenpicks.com -

    SvaraRadera