tisdag 19 februari 2013

Ostfrallor a la LCHF

Hej på er!




Man måste hitta sina egna vägar för välbefinnande! Jag har börjat träna tre gånger i veckan på gym, jätteskönt och sedan försöker jag tänka på vad jag stoppar i mig. Lite nya böcker ger mig inspiration och LCHF tycker jag passar bra för mig. Rena och enkla råvaror, inget mjöl eller socker. Det jag saknar mest är bröd och därför har jag testat en massa LCHF recept för dessa. I morse blev det frallor med ost som var riktigt goda! Kanske något för er?

Kram M

11 kommentarer:

  1. vad bra att du har kommit igång med LCHF. Jag tycker det är det bästa sättet att äta ;)
    Lycka till och tack för receptet.

    SvaraRadera
  2. Det här receptet låter väldigt spännande och bilden ser riktigt läskande ut!

    Måste provbaka dessa någon dag. Men som ny på detta med LCHF så undrar jag??..måste man gå till specialaffär för att få tag på vissa ingredienser eller finns de i den vanliga mataffären?

    Tack för inspiration och ha en fin dag!
    /Carola

    SvaraRadera
  3. Jag äter också LCHF och mår jätte bra! Dom ska jag testa, då jag också saknar något att lägga pålägget på vid frukost :-)

    SvaraRadera
  4. Åhh, har ni inte hört varningsklockorna från dessa dieter??? Lev efter sunt förnuft istället, sååå mycket bättre!!! / Karolina

    SvaraRadera
  5. Bra gjort!! Jag kör också lchf. Det får mig att må bra!

    SvaraRadera
  6. Duktiga M!!! Imponernade, med både gym & annan kost!

    Kram fina du!
    Jes ♥

    SvaraRadera
  7. Hej M. Provade lchf tidigare men jag blev riktigt dålig :( Kör nyckelhål nu istället och mår jättebra. Man är ju olika, så lycka till i fortsättningen. Jag vill också gärna ha bröd till frukosten.
    /mia

    SvaraRadera
  8. Åh dom måste provas, kör lite lchf själv för att få min kära mage att fungera bättre och det är verkligen super.
    HA en fin helg/Kram Theres

    SvaraRadera
  9. Utrolig lekre bilder på din blogg!! Jeg måtte trykke på "pin it" knappen mens jeg var her også, så nå får du litt ekstra reklame på Pinterest =)

    SvaraRadera
  10. De ser väldigt goda ut, ostfrallorna, måste nog provas. Du är duktig som går till gymmet tre gånger i veckan, försöker också få in en sådan bra rutin. :-)

    SvaraRadera