onsdag 20 mars 2013

Sovrum

Hej på er alla!

Utanför blåser starka vindar så det susar i fönstren, hoppas ni har finare vårväder!

På våren blir jag som många andra, sugen på att rensa och organisera, plocka fram lite nya textilier och förändra hemmet med det som redan finns eller med lite nya växter. I sovrummet sätter några klädesplagg lite färg och stämning på vårt annars nästan vita rum. Denna gång en ny söt blus och sommarens festklänning!


Helfigursspegel från IKEA, Happylights, blus från lager157, stråkorg Tine K.


Liten sminkhörna, skänken är min mammas som jag målat ljust grå.



Mycket tidningar har det blivit under åren! 
Klocka från Green Gate och skylt från Ylva Skarp.


Vår lilla vägkorsning. Dörren längst till vänster ska bli badrum med badkar! Längtar!


Vackraste smyckena från Florence Pride.

Ha en fin dag!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Första gången som jag kikar in här hos dig. Vilken fin blogg du har och vad fint ni har det hemma.

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej,
    vad fint ni har det... Här finns inspiration att hämta :)Bra tips att hänga lite fina saker/kläder på spegeln :D
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. ja här blåser det snålt och man vill inte sticka näsan utanför dörren ens, vi får hoppas på bättre väder till PÅSK=)
    Med vänlig hälsning
    Gabriella

    SvaraRadera
  4. Ert sovrum är så otroligt fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Riktigt vilsamt sovrum du har, fina bilder.

    Kram
    M

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt sovrum!!
    Näää här SNÖAR det för fullt, så vart våren gått och gömt sig har jag ingen aning om. Men nu är jag trött på vårens kurragömmalek, kom fram NUUUUU!
    Må fint!
    Kram Anna
    PS: Jag gillade korgen och flaskan jättemycket:-)

    SvaraRadera