tisdag 26 mars 2013

Utförsäljning!

Hej på er!

Detta inlägg känns lite vemodigt att skriva men också som en lättnad. Jag har sedan september förra året varit sjuk och sjukskriven, jag har ändå fortsatt driva min nätbutik, fast i mindre skala. Jag har funderat så mycket på detta men nu bestämt mig för att avveckla mitt företag efter två år. Jag ser faktiskt fram emot en sommar helt utan arbete, för hur det än är så finns det alltid något som ska göras när man är egen företagare.

Jag tänker lägga denna tid på mig själv och på min familj, de är de viktigaste och de förtjänar att ha en mamma och fru som mår bra!

Därför erbjuder jag nu 20% på hela sortimentet i min butik, vissa varor finns endast i ett ex så skynda fynda! till och med 31 mars får du 20%!

Viktigt!! Jag korrigerar summan och återkommer via mail vid förskottsbetalning alternativ korrigerar jag summan på fakturan! Priserna som står i butiken nu är alltså ordinarie priser!

Jag kommer att fortsätta blogga precis som nu, när jag känner för det. För jag brinner fortfarande lika starkt för detta med inredning :)

Tusen tusen tack till alla som handlat av mig under dessa två år! 


Kramar Miriam




21 kommentarer:

  1. Så himla tråkigt men förstår absolut ditt beslut, det är full rulle och mycket att göra som egen. Vill du prata vet du var jag finns!

    Hoppas att du snart mår bättre!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. EN klok beslutning, tror jeg, det viktigste er vel kanskje å ta vare på seg selv, helsen sin og de man er glad i. Det er jo slik noen ganger, at man ikke når alt man hadde lyst til. Stor klem til deg!

    SvaraRadera
  3. Hej Miriam. Så tråkigt att du inte mår så bra. Jag känner för dig. Du måste göra som din kropp/huvud känner. Och det är jättekul att du fortsätter blogga. Jag trivs här :) Jag ska kika in på din butik och se om jag hittar något ;)
    /mia

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att du inte mår bra! Men man skall följa sin magkänsla och du gör helt rätt beslut! Livets väg har många stigar! Kram

    SvaraRadera
  5. Varmaste kramar till dig!
    Viktigaste är att du och familjen mår bra!
    Ta hand om dig
    Kram Tina!

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt att du inte mår bra! Men det är nog ett klokt beslut att ta det lite lugnare och fokursera på hälsan, det är viktigast! Och tiden med barnen när de är små kommer inte igen, så ta vara på den istället!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Skönt ändå att det känns som rätt beslut. Det är viktigt att ta hand om sig och orka. Jag hoppas anledningen till att du varit sjuk och sjukskriven går över, att du blir frisk och pigg igen. Ha det gott tillsammans med familjen och en härlig avkopplande sommar utan arbete :)

    Glad påsk!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  8. Sänder mina varmaste kramar till dig och tack för de åren jag kunnat handla av dig :)
    Kommer självklart att fortsätta följa din blogg :)
    Ta hand om dig, finns bara en av dig.
    Kram Sofie i Norrköping som panikbeställde en fin-häst till sin sons fadder :)

    SvaraRadera
  9. Skönt när man tagit beslutet! Jag har bestämt mig för att ha min butik två år, sen utvärdera. För det är en hiskelig massa jobb. Samtidigt som det så klart är kul. Och lärorikt.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Förresten, dina änglapållar, kan man beställa dem iaf?
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag förstår dig fullt ut och måste säga att jag tror att du gör ett mycket klokt beslut. Jag gjorde samma sak nyss och ibland måste man låta förnuftet styra, det tjänar känslan på i längden.
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Ta hand om dig det är det viktigaste!

    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  13. Yet another issue is really that video gaming has become one of the all-time most significant forms of fun for
    people of all ages. Kids enjoy video games, and adults do,
    too. The particular XBox 360 is one of the favorite games
    systems for many who love to have hundreds of games available
    to them, along with who like to learn live with all
    over the world. Thanks for sharing your ideas.

    My page ... dating & love

    SvaraRadera
  14. Vad är du sjukskriven för? Vet hur tufft det kan vara, är sjukskriven sedan januari. Hälsan först!!

    SvaraRadera
  15. Hej! En del beslut är svårare än andra och när det väl är gjort, så brukar det kännas mycket bättre. Hälsan, du och din familj är viktigast...ett företag kan startas i framtiden om lusten och möjligheterna finns!
    Tack för en fin blogg!
    Varma hälsningar, Gunilla

    SvaraRadera
  16. I was recommended this website by means of my cousin.
    I'm now not certain whether or not this put up is written by means of him as nobody else recognise such designated about my difficulty. You are wonderful! Thanks!

    my web site; AD MATTSON POP MUSIC

    SvaraRadera
  17. Vad tråkigt med din butik, men ska kika in om jag hittar något skoj.
    Och det är ett klokt beslut, låter det ut som.

    "Krya på dig"!

    SvaraRadera
  18. Finaste M,

    Läste precis i detta nu... Så klokt du ändå resonerar! Många tankar ger jag dig i påsk!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  19. Åh ta hand om dig! Alla val och väger är inte enkla beslut, men resväskan blir lättare att bära ju mer man rensar och prioriterar.
    Har själv varit sjukskriven och önskar dig allt gott <3

    SvaraRadera
  20. Finns det något kvar att handla? Jag kom ju in och såg det här en dag försent :(

    SvaraRadera