måndag 30 april 2007

Skarp saker!

Som jag tidigare berättat om besökte jag och min syster Ylva Skarp i Tällberg för en tid sedan. Jag passade då på att köpa en välkommenskylt i zink, en ram med texten sötnos och så beställde jag en dopskylt, eller en födelseskylt som det blev för min del.





Jag ändrade dopdatum till födelsevikt och längd. Nu hänger den på min vardagsrumsvägg, så fin!


Själva inslagningen var också vacker tycker jag.



Även baksidan var fin, sånt gillar jag!



Hoppas ni alla får en trevlig valborg! Så ses vi snart igen!

21 kommentarer:

  1. Tänk om man hade hennes talang!! Jag hoppas att det kommer en fortsättningsgrupp på kalligrafin jag gick, för det var såå himla kul! Funderar på om jag ska beställa ett hjärta av dej oxå! Supersöta är dom.

    Kram madde!

    www.minlillavitavra.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Men! Är hon din syster! Vad kul! Jag gillar verkligen hennes saker! Då förstår jag varför ni har så fint! :) Ha en jättebra valborg!

    SvaraRadera
  3. Önskar dej en trevlig Valborg.

    SvaraRadera
  4. Tack Hannele, detsamma önskar jag er alla!

    MHOW, det skulle vara så kul att gå en sådan kurs, du måste säga till om du vet något mer!

    Jenny, blev nog lite fel där, Ylva är inte min syster, men visst hade det varit kul om hon var det!

    Kram M

    SvaraRadera
  5. Superfina skyltar och det var verkligen en fin inslagning av skylten oxå! Läckert att det lyser igenom!
    Vilken fin banner du gjort!
    Trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHAHAA oj, det blev lite fel då *fnissar* Så går det när man fulbloggar :) Då kan man läsa lite fort ibland :) Fina saker hade Ylva gjort iallafall :) KRAM

    SvaraRadera
  7. Jättefina saker jag har en ifrån henne som jag köpt på Gruvg.13 Carpe diem ha en skön Valborg kram/Majsan

    SvaraRadera
  8. Takk for koselig hilsen på min blogg! Her var det masse flott! Så fine de myke hjertene dine er. :) Jeg legger deg til blant linkene mine.

    SvaraRadera
  9. Ja vet du, da du nevnte det sist gikk jeg rett inn på siden dems. For det var noe av det flotteste jeg hadde sett, noe så himla vakkert!! Jeg har lagret siden dems og har jeg mulighet en gang skal jeg ta meg en tur dit. Men ble litt inspirert til å prøve selv! Ha en fin uke !

    SvaraRadera
  10. Hon gör verkligen fina saker - tyvärr är det lite för långt bort för mig att göra ett besök - men njuta via nätet kan man ju göra.

    SvaraRadera
  11. Underbart vackert!
    Ha det så bra.

    SvaraRadera
  12. Så nydelige de skiltene var, skriften var virkelig så fin.
    Du viser frem så mye vakkert i bloggen din, må komme hit flere ganger!

    SvaraRadera
  13. Hon har så jättefina skyltar och texter Ylva Skarp. Har spanat in dem hos Cosa...
    Jättevackra bilder !

    KRAM EVA

    SvaraRadera
  14. så masse vakre ting=) og for noen nydelige bilder. Ha en flott dag=)

    SvaraRadera
  15. Vad fint o profssigt du gjort på din blogg. ( stolt stora syster).

    SvaraRadera
  16. Oj vilken fin skylt! Gillar din pojkes namn ;-). Tack för kommentaren i min blogg! Gillar din blogg skarpt så jag lade till den bland mina länkar "inspirerande bloggar". Hoppas det är OK!

    SvaraRadera
  17. Glömde skriva att Anette=etthusivitt

    SvaraRadera
  18. Dessa skyltar är ju bara såå snygga! Hon är duktig Ylva! Jätetfina skyltar du köpte! Mari.

    SvaraRadera
  19. HOn har ju verkligen talang den tjejen, underbara ting hon skapar! Har beställt en namnskylt men hon har fullt upp nu så den kommer väl längre fram i sommar tror jag.

    SvaraRadera
  20. Jag tycker också att hon gör jättevackra saker. Har en "sötnos" ram jag med.

    SvaraRadera