fredag 2 juli 2010

Lite blått

Härliga sommar! Jag har en sommar fylld med sköna dagar, en blandning av arbete i form av beställningar och egna projekt, lata stunder (ganska få), spännande dagar med bygge och så en hel del av loppisar! Igår gjorde jag och min vän M en liten runda, mina ögon föll för denna BLÅA gamla stol. M föll också för den men vi beslutade till sist att hon fick ta denna fina skrivtavla istället, den hade gärna hamnat i min ägo.

Lite nätshopping har det också blivit i form av sötaste picknick-väskan till barnen (redan en favorit) och en liten väska till mig! Missa inte Rean hos Ett hus i vitt, tusen tack Anette för den fina och snabba servicen man alltid får av dig!

Idag rivs den gamla panelen på vårt hus, nya rännor har kommit upp och nytt tegel ska på! Ska fota och visa er!

Kram M


6 kommentarer:

  1. Hej

    Vilka fina fynd ni har gjort.

    Ha en underbar dag

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga fynd, stolen var jättefin!
    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  3. Vilka superfina fynd!
    Önskar er en fin helg!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  4. Var har du köpt den superfina väggförvaringen i zink?

    SvaraRadera
  5. Men vilken jättefin picknickväska, den tror jag min lillkille skull gilla!

    SvaraRadera
  6. Nydelige bilder! Og den stolen er jo bare vakker.

    SYNS BLADOPPBEVARINGEN VAR FIN, KANSKJE JEG SKULLE KIKKET ETTER EN SÅNN. HADDE NOE LIGNENDE PÅ BADET TIDLIGERE, MEN DA DEN BLE STAPPET FULL AV MANNENS TEGNESERIER VAR DEN LIKSOM IKKE LIKE FIN LENGER ... ;)

    Ser det ble skrevet litt med caps lock på her, men det går vel bra ;)
    ØNSKER DEG EN KJEMPEFIN SOMMER!

    SvaraRadera