tisdag 13 maj 2008

Inspiration!

Bloggaren Madde som har Min lilla vita vrå är en flitig köpare av Änglapållar! Hon har fingertoppskänsla och en blick för det vackra. De senaste pållarna hon köpte var två mini, en svart och en vit, dessa skulle hon ge till ett brudpar! Se vilket fint arrangemang hon skapade! Verkligen inspirerande! Brudparet fick för övrigt också en Bröllopspålle, men det var av en annan gäst!

Bilder: Min lilla vita vrå

Madde och hennes familj är på väg att flytta in i ett gammalt sekelskifteshus med glasveranda! Det ska verkligen bli spännande att följa den resan! Kika gärna in hos henne! Jag har turen att bo i närheten av henne, ska bli så skoj att få se hemmet i verkligheten!

Kram M

17 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja det var verkligen fint :) Dina pållar ger verkligen ha-begär!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men så fint - och personligt.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Himla käck " Bröllopspresent " dom fick & med dina pållar i vart ju pricken över i.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Vilken bra present det blev. Kul med "minnes saker" som bröllopspresent.

    Kram Liza

    SvaraRadera
  5. hej mimmi :) va fint du har skrivit om mig..lovar du ska få hälsa på så fort vi får flytta in och fått lite ordning hihi ;) har börjat slipa lite möbler nu som ska me i flytten. har ju lite mer ytor att fylla upp nu ;) kram madde

    SvaraRadera
  6. Verkligen en gullig bröllopspresent.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Men du vilken fin idè....jag som ska på bröllop i sommar....den här iden ska jag tipsa mina
    döttrar om =)
    Ha det gott!
    Kram/Gunn

    SvaraRadera
  8. Så vackert! Måste vara roligt för dig att se hur fint dina fina pållar blir förvaltade! Ha en bra vecka Mvh Ida

    SvaraRadera
  9. Hej
    Det var en bra idé, Jag ska lägga det här på minnet tills den dag jag ska på bröllop igen.
    Annmarie

    SvaraRadera
  10. Vilket fint arrangemang!! De är så himla söta de små pållarna! Ha en fin onsdag!
    Kram, Susanne

    SvaraRadera
  11. Dina pållar är ju såå fina ... jag älskar dem verkligen. Visade dem för min dotter ... som är i din ålder ... och hon föll direkt!
    Får bli en beställning lite längre fram när kassan tillåter :-)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Kul att ha hittat hit, fin sida!!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Vilket mysigt arrangemang, dina fina pållar smälte bra in där !

    Ha det gott !
    Camilla

    SvaraRadera
  14. Oj så gulligt! Jag har sagt det förr men det kan sägas igen - dina pållar är sååå underbara!

    Kram vännen!

    Jes

    SvaraRadera
  15. Hej Vännen!
    Det var dom sötaste bröllopshästar jag sätt,vi ska själv på bröllop i sommar men där ville dom inte ha några presenter.Annars hade detta varit ett givet kort jag bara älskar dina hästar.Kika in hos mig så får du se vad jag senast knåpat ihop,jag bara älskar pyssel.

    Ha en bra helg.

    Kramis Tess

    SvaraRadera
  16. Hej Vännen!
    Det var dom sötaste bröllopshästar jag sätt,vi ska själv på bröllop i sommar men där ville dom inte ha några presenter.Annars hade detta varit ett givet kort jag bara älskar dina hästar.Kika in hos mig så får du se vad jag senast knåpat ihop,jag bara älskar pyssel.

    Ha en bra helg.

    Kramis Tess

    SvaraRadera
  17. Åhh så söt.. Vem skulle inte vilja ha en pålle i brudgåva... Gillar min pålle såå.. njuter av den varje dag..

    Kram på dig

    SvaraRadera