lördag 18 juli 2009

Rutigt & blommigt är både snyggt och trevligt!

Hallå på er!

Inläggen är lite glesare nu på sommaren, det finns så mycket annat att hitta på! Dagarna rusar iväg och jag försöker påminna mig själv om att bara stanna upp och andas, njuta av min ledighet, sommaren och inte minst min underbara familj! Det är lycka! Ni har väl inte missat Bloglovin? Där ser ni när jag uppdaterar bloggen!

Äntligen har jag hittat passande kuddar för vardagsrummet! Rutigt & blommigt, rosa & ljusblått, somrigt & underbart! Den rutiga kudden kommer från butiken Furutorp. Den blommiga kommer från nätbutiken Cést la Vie Home. Där fick jag 10% rabatt när jag visar bild på den köpta produkten här på bloggen! Ett litet tips till dig som bloggar! Är någon produkt slut så tar gärna butiken hem fler på önskemål!

De underbara brädorna kommer från Ylva Skarp. Ha nu en underbar helg!

Kram M

25 kommentarer:

  1. Så vackert!
    Jag gillar också barnens födelsetavlor, så fina! :-) Vart har du fått tag på dem?

    SvaraRadera
  2. Helt underbara kuddar. GIllar också blommig. Rutigt och randigt :-)

    Planokorna är så fina, ska leta reda på dem på nätet, vet precis var de skulle passa här hemma :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ser jätte fint ut, lugnt och rofyllt. Tavlorna är underbart fina, såna skulle jag vilja ha till kjna småkillar. Hoppas du har en bra helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hello ,
    you have a wonderful living-room.:o)))
    It is a great style with many charmes.
    Big hugs,
    Elke.

    SvaraRadera
  5. Vad härligt det ser ut! Så fina bilder!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina kuddar och vilket fint och ljust vardagsrum ni har!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  7. Väldigt snyggt skulle jag vilja säga!
    Ha det gott

    SvaraRadera
  8. Snyggt...

    Gillar ju så klart också brädorna...

    För övrigt så är ju kuddar så tacksamt att ändra med!

    Trevlig helg!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  9. Åååå vad fina doptavlor!



    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Va mysigt det blev! Älskar ditt golv :)
    Hälsningar
    Linda

    SvaraRadera
  11. Åh så himla snyggt! Bara älskar ditt vardagsrum!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  12. Hej M,

    Fantastiska bilder på ert underbara hem vännen! Supersnyggt med de kuddarna - så mycket sommar!

    Älskar tavlorna från Y S.

    Kram Jes

    SvaraRadera
  13. Så mycke fint jag hittade här! Vackra namntavlor!
    Ha de gott/Agnetha

    SvaraRadera
  14. Så koselig lys og luftig stue du har...og putene var helt nydelige.Fortsatt god sommer.
    Klem....Ellen

    SvaraRadera
  15. ÅÅH, Ylva är helt jätte duktig! Jag funderade faktiskt varför de inte designar Playstation konsolerna lite bättre... svart blank är inte så snyggt... skulle vilja ha en röd/vitrandig.
    Ha det bra! //Anna-karin

    SvaraRadera
  16. Vackert vitt och somrigt. Tavlorna är också jättefina.

    SvaraRadera
  17. Så fint ni har det.:-) Kram

    SvaraRadera
  18. fint! funderar på att byta till vitt på min Ektorp med, men då också med ngn filt över sittdelen. Du hade ett fint överkast(?) Vart kommer det ifrån?? :)

    SvaraRadera
  19. Följer din blogg och längtar till du gör ett nytt inlägg! Ni har ett helt fantastiskt hem. Har precis börjat blogga själv på hvitavillan.blogspot men inte riktigt vågat göra mig hörd än... Alla andra har så fina bloggar vilket gör mig lite nervös. : O

    Kram Lizette

    SvaraRadera
  20. Så fint, underbart fina kuddar och tavlorna är så fina, vad kostade de? // Monica

    SvaraRadera
  21. Vad fint ni har. Super snygga kuddar och tavlorna ska jag ta o kolla efter. Jättefina.
    Ha det gott.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  22. Ja det är verkligen fint med blommigt och rutigt :)

    Sen har jag en fråga som du nog har hört till leda men var har du hittat ditt fina soffbord?

    SvaraRadera
  23. Så ljuvligt rum. Brädorna är underbara!

    SvaraRadera
  24. oj vilken fantastisk ljuskrona, är den gammal eller en nytillverkad? var har du köpt den isf?

    ha det gott!

    SvaraRadera
  25. Grattis, du är med på Tv 4:s hemmakanalen, det var Anette som tipsade. Och vilken fin blogg du har, lätt och fatta att du kom med där, jättefint vardagsrum du visar.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera