fredag 9 oktober 2009

Vinnaren...


blev Önskedrömmar i hvitt! Fästmannen fick i vanlig ordning välja ett nummer och valet föll på dig! Kan du vara vänlig och maila mig din adress och önskan till jordgubbarmedmjolk@yahoo.se Stooort grattis! Kul att så många deltog, och ni som inte vann, misströsta inte utan ta och beställ ett smycke hos Lina, priserna var verkligen överkomliga!

Trevlig helg nu! Jag visar en bild på mitt myrtenträd i köket. Jippie, det har överlevt flera veckor trots att det skulle vara svårskött och jag är allmänt glömsk när det gäller blommor (och det mesta).

Kram M

13 kommentarer:

  1. Det är så fint med myrten. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jag är såååå nöjd jag med över ha lyckats hålla liv i mitt med.
    Ha en härlig helg.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Grattis til vinneren... :D

    Titter innom for å ønske deg en riktig fin helg...!!!

    Klem fra Malin Virginia

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lycklige vinnaren! Myrtenträd är så svåra, men så fina!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Så fint tre! Jeg gikk glipp av konkuransen, men, men.. Ha en fin helg, du!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Gratulerar vinnaren och önskar Dig en skön och solig helg! Så här långt ser det riktigt lovande ut. Verkar lovande med det fina myrtenträdet också, om man får tro Dig. Vad jättefint det är! :)

    Min Mamma formgav sin egen brudkrona till hennes och Pappas bröllop. Hon fick den tillverkad och den kläddes sedan med myrten. Kronan ligger nu på mitt flickrum i väntan på att kanske, någon gång, komma till användning igen.

    Solig hösthälsning från Karin.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Hittade hit till din fina blogg som jag har ägnat halva morgonen åt att gå genom! Vilken inspirationskälla, vackra bilder och vilket mysigt hem du har!
    Jag undrar hur du gör dina fina hjärtan i bloggen?

    SvaraRadera
  8. Gratulerer til vinneren!
    Jeanette:)

    SvaraRadera
  9. Grattis till den lyckliga vinnaren!

    Mvh
    millasv

    SvaraRadera
  10. Gratulerar till vinnaren! Jättefint myrtenträd, roligt att det har överlevt! Ha en fortsatt skön söndag!
    Anna-Karin
    livetharochnu-akh

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Åh, så kul att jag vann! Tack så jättemycket! Mailar dig min adress. Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg,
    kram MAria

    SvaraRadera
  12. Vackert myrten träd du har. Jag är värdelös på att vattna krukväxter, så jag vet inte om jag vågar mig på ett sådant.

    Tänkte tipsa fröken om tävlingen på min blogg just nu. Du har chans att vinna kläder till barnen från Nova Star. Lycka till!
    Kram, Annica

    SvaraRadera