fredag 22 april 2011

Besök!


En lite trött igelkott på besök hos oss!


Vi bor granne med en majstång som till midsommar på nytt ska lövas.

Hej!

Hoppas ni haft en riktigt skön långfredag! Jag är för övrigt född på långfredagen för 31 år sedan, dock är dagens datum inte det rätta detta år. Det var med all säkerhet en lång dag för min mamma som ville fira påsk hemma!

Vi har haft trevliga besökare idag, inte bara utav släkten utav även av en kär vän, igelkotten. Han prasslade i buskarna även förra våren. Visst är det så att de är nattdjur? Han verkar i alla fall väldigt trött just nu på dagen. Mysigt är det i alla fall att ha en sådan på gården!

Kram M

8 kommentarer:

  1. haha å jag är född på skärtorsdagen för 30 år sedan, dock inte heller på detta datum. love ditt hus helt underbart . kram och glad påsk

    SvaraRadera
  2. Men åh vad fint erat hus är! Helt underbart!

    Vilket trevligt besök;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Men vilken gullig igelkott, de är så rara, dme tycker jag om.

    Ha en fin påsk

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Ürsäkta, min svenskar är inte så bra !
    Din fotos är fint och din huset är så vackert,jag älskar din blog.Jag önskar dig glad påsk .
    Kersti

    SvaraRadera
  5. Så söt!
    Önskar dig en GLAD PÅSK!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Men så underbart söt. Vill ha vill ha :))

    SvaraRadera
  7. Ha en fortsatt härlig påskhelg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  8. Söta lilla kotten! Vi har också en familj här, men jag har inte sett dem än...

    Glad Påsk!

    SvaraRadera