tisdag 12 april 2011

Barnrumsinspiration!



Hej!

Jag funderar på hur barnens rum ska inredas. Det mesta i möbelväg är redan inhandlat, men rummen behöver både förvaring och det där lilla som gör rummet personligt och mysigt! Tänk att vi äntligen snart ska få inreda barnrum, det ska blir så roligt!

Jag har klistrat ihop några inspirationsbilder i väntan på att rummen ska bli färdiga. Vissa av varorna har varit slutsålda men finns nu åter i lager. Ni hittar allt i butiken, kika under kategorin "Barn".

Kram M

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga inspirationsbilder! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja du, det är roligt att inreda barnrum...men vips blir de så stora att man måste rätta sig efter DERAS smak...attans ;)

    Lycka till!

    ...och ha en bra dag :)

    Annak

    SvaraRadera
  3. En gosedjurs-apa är ju ett måste i ett barnrum! Jag hade en när jag var liten och min son har en som följer med trots att han är 11 nu. Kram /Therese

    SvaraRadera
  4. Tack för sååå fina barnrumsinspirations bilder. Jag har köpt diskstället i mini till muminhuset, är så gulligt.

    Det kommer bli mer sen när jag vet vem Liten är.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder och den där apan vill man ju bara kärleksmörda=)

    Oj va vackert ert sovrum blir, och vilken utsikt, man baxnar!!! Mari.

    SvaraRadera
  6. Med barn i åldrarna 20, 16 och 6 så har jag inget barnrum här hemma längre. Dock inspireras man så av fina bilder, som ex de du visar i detta inlägg. Fick lust att åka ut och köpa ngt gulligt att ge bort till innehavare av ett barnrum :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera