fredag 13 maj 2011

Trevlig helg!


Den fina glasburken finns numera i min butik!

Godkväll!

Jag tar en liten paus i inredandet av Albins rum :-) Denna dag har vi väntat på sååå länge! Vi har precis tagit in en mycket gammal byrå som stått i vårt uthus länge, länge. Jag har aldrig sett den i dagsljus förrän nu! Jag trodde den var grå men den visade sig vara ljust gul med svarta detaljer. Låter kanske mysko men det var verkligen fint! Nu har jag såpskurat den och lagt i tapet som var över i botten, sedan ska den få sluka barnkläder och leksaker!

Ha nu en fin helg!

Kram M

8 kommentarer:

  1. Vad härligt med gamla möbler :)). Ja ni bor verkligen i ett paradis som jag såg i inlägget nedan. Visst är det härligt när man klan njuta av det fina i livet och glädjas åt det. Ska ta en titt i din fina butik och de till att göra en beställning!!
    KRAMAR Madeleine!!!!

    SvaraRadera
  2. Du har så mycket fint i butiken :-) Önskar dig en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara saker du har i butiken- jag älskar alla former av glasburkar.../ Johanna

    SvaraRadera
  4. God kväll!

    Låter härligt att få börja blocka in möbler efter allt slit!

    Njut av helgen, nu ska jag kika in i din fina butik.
    Kanke blir det lördags Godis åt mig ;)

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. God kväll!

    Låter härligt att få börja blocka in möbler efter allt slit!

    Njut av helgen, nu ska jag kika in i din fina butik.
    Kanke blir det lördags Godis åt mig ;)

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Spännande och vad kul med inredning. Jag tror jag läääängtar ihjäl mig efter att få göra detsamma och i ett helt hus hihi.

    Idag ska jag nog kasta ihop nåt bak. Blev så sugen när jag såg chokladbollarna.

    Ha en fin lördag. Kram Josefin

    SvaraRadera
  7. Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  8. Jättefin glasburk! Fint det blev i pojkrummet. Ha en bra dag. Kram

    SvaraRadera