söndag 5 juni 2011

Radio


Hej hej!


I mitt kök står just nu en ny radio! Ett riktigt budgetval från Clas Ohlsons för 299 kr, lite skillnad mot ett par tusenlappar för originalet (Roberts radio)! Jag tycker nästan att den är snyggare också då detaljerna är i silver istället för guld! Jag är toppenöjd i alla fall med min nya sommarradio, den kommer säkert att få följa med ut i trädgården ljumna sommarkvällar då jag planerar att lyssna på sommarpratarna i hamocken.

Igår fotade jag världens sötaste lekstuga, kika in här imorgon om ni vill se!

Kram M

10 kommentarer:

  1. jag tror det blir en sån till mig själv också i sommar present...det är man värd. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så fin det har jag helt missat så snygg..en sån vill jag ha.

    Kika gärna in till mig och delta i min utlottning!


    Ha en fin Söndag Kväll!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. låter som en sund idé..radion är super snygg :)
    ha en fortsatt trevlig helg :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Vilket bra tips! Tycker också att den är finare med silverdetaljer. Bli att lägga i inköpslistan;)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Den är verkligen superläcker och billig. Jag är så sugen på den turkosa, det får nog bli en sväng till Claes Ohlsson snart.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Kul när man kan hitta budgetalternativ ibland!
    Snygg!

    Kram Lizette

    SvaraRadera
  7. Den är så fin radion och så prisvärd!! Passar fint hemma hos er.

    Ha en riktigt bra Nationaldag! Kram Josefin

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset! Jag har länge varit sugen på den dyrare varianten, men nu får jag allt spana in den här varianten närmare först.

    Ha en fin dag i solen!

    Kram D

    SvaraRadera
  9. Ja vad fin den är! Tycker att originalet har löjligt högt pris! Det här är ett mycket bättre pris.. kanske ska köpa en jag med. ;) Har letat efter nåt liknande till köket.

    Mari

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Super fin radio, till ett bra pris!
    Jag undrar om den går bra att ställa in kanalerna med..har haft dålig erfarenhet av deras radios.
    Din blogg är så fin och inspirerande!
    ha en fin sommar/ Jill

    SvaraRadera