onsdag 20 juli 2011

Theas rum del 1


Välkommen in till Thea!


Hello Kitty är en klar favorit!
Den söta knoppbrädan är ett loppisfynd för en femma.


Nallarna som jag sytt själv med mönster och tyg från Panduro,
ligger nerbäddade i en docksäng från loppis.
Sängkläderna från Maileg hade Thea som bebis.


Sötaste dockvagnen i sittmodell finns i butiken!

Hej på er!


Jag har fotat lite mer i Theas rum vilket börjar kännas alltmer färdigt! Jag hade tänkt köpa ett gulligt litet set med bord + stolar på IKEA, men det verkar aldrig vilja komma i lager! Istället fick "pysselbordet" från köket flytta upp, det behöver nog en omgång färg efter allt pysslande men det för bli höstgöra!

Det är så otroligt skönt att barnen nu har egna rum, de somnar snällt på kvällen och deras respektive leksaker kan få plats där. Tidigare delade de ett minimalt rum och vissa kvällar var det svårt att få busungarna att komma till ro. Nu när elen är inkopplad (äntligen!) så kan Albin lyssna på en saga på CD-spelaren innan han somnar. Jag har så svårt att tänka mig hur det såg ut här uppe för bara ett år sedan!

Ha en skön kväll!

Kram M

9 kommentarer:

  1. Å så fint det blivit!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fint hon har det lilla Thea! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart fint rum hon har :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sooo a beautiful room!
    I love it!

    SvaraRadera
  5. Supersött rum så fint!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  6. Åh vilket fint rum hon har! Verkligen sådär tjejigt och sött, hihi!

    Snart ska vi göra ordning vår minsta sons rum och det ska bli så rolgit att inreda det och göra fint och mysigt!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Hej vännen,

    Underbart litet flickrum för Thea! Älskar alla milda fina färger och lilla stolen i turkos är bara såå fin!

    Nu ska jag titta i butiken! :)
    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  8. Vad fint hon har det Thea! :)
    Vart kommer de fina bokstäverna på dörren från?

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  9. Så underbart ljuvligt sött!! Skymtar jag Sandbergs-tapeten Elsa? Den har vår dotter Ida i en gå-in-garderob, den är så bedårade!
    Kram Anna

    SvaraRadera