torsdag 21 juni 2012

Midsommar!

Hej på er som kikar in!

Jag blir så glad att så många kikar in dagligen trots att jag just nu är så dålig på att uppdatera! Inte för att ingenting händer här hemma, utan tvärtom, vi har massor på gång så tiden räcker inte riktigt till! 

Min midsommar-outfit är fixad! Jag kommer att ha min vackra rosa linneklänning med volanger, en nya skön stickad tröja och ljust rosa nagellack! En krans ska också fixas, det är tradition!




Jag vill önska er alla en riktigt skön midsommartid!

Kram M

13 kommentarer:

  1. Åååå vad kanon snygg outfit.Ha en underbar midsommar .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Superfin!

    Glad midsommar på dig!

    SvaraRadera
  3. Å vilken fin kofta! Var har du hittat den? Jag har nyss fotat barnkoftor från samma märke och lagt ut på min blogg, visst är de fina? Ha en trevlig midsommar, kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna! Jag beställde min från biskopsgarden.se

      Kram Miriam

      Radera
  4. Skön midsommar till dig också!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack älskade vän för hjälpen idag, hade inte klarat mig utan dig! Kramar i massor./M

    SvaraRadera
  6. Åhh, vilka härliga färger, vitt och ljusrosa.

    Glad Midsommar

    Kram Teres

    SvaraRadera
  7. vilken söt kofta, jag önskar dej en skön midsommar.
    kram Annika

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du fick en härlig midsommarafton! Dina bilder inspirerar som alltid! Kram Annelie

    SvaraRadera
  9. Åh vilka ljuvliga bilder! Så somrigt och härligt! kram till dig

    SvaraRadera
  10. Vilken fin rosa linneklänning det verkar vara. Får man fråga vart du inhandlat den??

    Kramar Clara

    SvaraRadera