onsdag 8 augusti 2012

Så här blev det!

Någon kanske undrar hur det gick med målningen av de sex köksstolarna? De står nu allesammans i vårt kök på plats. Det är så skönt att ha stolar för alla gäster när de kommer och att slippa varna för en utav stolarna som var på väg att falla ihop (numera limmad).


Här utanför sågas och spikas det för fullt :) Jag tänkte knäppa kort imorgon och visa er hur arbetet med bygget fortskrider. På kvällen innan sovdags ligger jag och funderar på hur lekstugan ska inredas och jag tror att jag har kommit på något bra. Jag behöver bara inhandla lite färg först (och inte vitt denna gång)!

Kram M

9 kommentarer:

  1. Blev jättebra! Jag är så nöjd att vara av med kökssoffa. Förut låg dom jämt när vi skulle äta. Nu är det ordning, eller ja... Bättre...
    Har du målat dina kökslampor? Jag skulle köpa lika men de var ju så gula i färgen. Det ser inte dina ut att vara. Hos dig är det jättefint.

    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Va fint det blev! Ser fram emot lekstugekorten imorgon!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Supernajs!!
    Spännande vad du har förid´ér med lekstugan!! Vi har haft invigning av dotterns "mysrum" här ikväll, salta pinnar och vatten (istället för bubbel;) blev det på festen;) Hon e sååå nöjd. Kommer bilder imorgon;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad krispigt och snyggt det blev! Jag måste verkligen ta tag i min lekstuga med, den är byggd i lite samma stil som vårt hus, men har inte blivit färdig än. Det ska bli så spännande att se vad du kommer att hitta på! Återkommer!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  5. Såå fint! Ditt kök är helt ljuvligt fint. Helt i min stil. Du undrade om märket på min tv. Den heter ok:). Media Markts egna märke som jag aldrig hade hört talas om när jag köpte den.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Oj så fint! Vad roligt att ha stolar i samma stil som soffan. Stolarna liknar stolar som vi har i garaget. Som jag ska renovera. Det kan vara exakt samma faktiskt. 5 st har jag.

    Superfint! Hos oss går allt sakta nu. Snigeln är snabb kan man säga. :)

    SvaraRadera