fredag 22 mars 2013

Tävling!

Tävlingsdags!

För att fira att jag är inne på mitt sjunde bloggår!! så blir det tävling i samarbete med Florence Pride!

En lycklig vinnare får ett par valfria örhängen ur duktiga Mias kollektion!

Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar till detta inlägg med ditt namn, mail och önskemål om vilka örhängen du önskar om just du vinner! (Läsare utan blogg klickar i anonym-alternativet för att kunna kommentera! Jag drar en lycklig vinnare på söndag kväll!

Ha en skön helg!

Kram M


Mitt vackra armband från Florence Pride


Tjusiga örhängen även de från Florence Pride!

26 kommentarer:

  1. Hej M. Ojojoj så fin vägkorsning du har! Vackra smycken har du också ;)
    /mia

    SvaraRadera
  2. Hej hoppas på tur å tycker att örhängena Flo var fina!! Mvh Christine christinelundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej! Stort grattis till dina 7 år! Har din blogg som en av mina absoluta favoriter. Jag tycker att Flo är finast. Min mailadress är asa@markgonzo.com
    Glad Påsk från Åsa-Gåsa i Skåne

    SvaraRadera
  4. Grattis till sju år! Håller tummarna för 7 år till(och gärna fler) Tycker örhängerna Flo Bow skulle vara trevliga att vinna.

    Fredagshälsningar från Karin

    SvaraRadera
  5. Härligt med så många år, hoppas på många år framöver också. Jag kikar in jämt.

    Önskar mig Flo örhängerna om jag skulle vinna. Skulle passa ferfekt då jag tappade min vita pärla på min senaste klädvisning

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Ååå 7år!! Vilken duktig kvinna du är:-) har följt din blogg i många år, älskar den då du bjuder på allt möjligt! Jag skulle vilja vinna ett par vackra öronhänge till vårens och sommarens alla klänningar:-) ha en fin fredag kram Elle

    SvaraRadera
  7. Grattis till sju år och naturligtvis vill jag delta i din tävling.
    Örhängena Flo hoppas jag att jag har tur att vinna. Jättesöta!
    Trevlig helg!
    Carina

    SvaraRadera
  8. Så fin jag skulle bli i Flo-örhängena! Hoppas på tur!
    Ha en underbar helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Go kväll!!!!
    Älskar tävlingar!! Jag är med och om jag skulle ta turen att vinna skulle jag gärna vilja ha örhängena FLO.
    Grattis till dina blogg år och så önskar jag dig en skön kväll!
    Kram Anna
    anna.wahlstam@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med :)
    Vill tävla om http://florencespride.tictail.com/product/orhangen-flo
    Trevlig helg!
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Vackra örhängen! Jag tycker Flo Bow var väldigt vackra, dom skulle jag nog hänga på mig i maj när vi ska på bröllop om jag vann!!

    Trevlig helg hälsar Malin

    SvaraRadera
  12. Hey! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my good old
    room mate! He always kept talking about this.
    I will forward this post to him. Pretty sure
    he will have a good read. Many thanks for sharing!


    Also visit my blog :: dolnoslaska agencja reklamowa

    SvaraRadera
  13. Oj, så fina smycken. Jag gillar särskilt örhängena som kallas Flo. Med vänlig hälsning, Veronica. veronica_ahman@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej och grattis! Jag tävlar gärna om ett par fina örhängen DELLA! Mvh Helena. helena_pa_vift@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill jättegärna vara med! Är så glad att du fortsatt blogga - ett nöje att titta in här.

    Jag vill tävla om ett par örhängen "Flo" - precis de du visar i ditt blogginlägg.

    Kramar Heléne (utan blogg<)
    h.lindkvist@live.se

    SvaraRadera
  16. Thanks for these guidelines. One thing I should also believe
    is the fact credit cards providing a 0% rate often entice consumers along with zero monthly interest, instant approval and easy internet balance transfers, but beware of the number one factor that will certainly void your 0% easy road annual percentage rate and th

    my weblog - bohyne.net

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag hoppas på tur och skulle vilja vinna örhängena Flo.
    Trevlig söndag!
    /Carina
    carina.storm@habo.net

    SvaraRadera
  18. Hey! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's new to me.
    Anyways, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and checking back
    often!

    My blog :: dolnoslaska agencja reklamowa

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Hoppas jag inte är för sent ute nu!
    Verkligen ursöta smycken, och vilka
    fina örhängen, sen...
    Fastnade verkligen för dessa: Örhängen - June
    älskar grönt, och stilen är verkligen min..
    Ha det så gott önskar Ragna Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill bjuda in våren med örhängena "June" från Florence Pride! Gröna och sköna som vårens första löv på träden och vårgrönt gräs att sätta ner bara fötter på när solen skiner!

    Hoppas på tur gör: Veronica
    mejla_veronica@hotmail.com

    PS. Du borde göra en "påsk-änglapålle förresten! Med band i gult och/eller grönt - härligt!

    SvaraRadera
  21. Kul! Tiden går fort när man har roligt;-)
    Om jag hinner vara med och tävla skulle jag gärna vilja ha Flo!
    mariasvitabo@hotmail.com

    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Hejsan, ett stort grattis till dina 7 år.
    Jag skulle gärna vela vinna örhängena från Flo.
    Mvh Hanna hanna_engblom@telia.com

    SvaraRadera
  23. Sådana som dina på bilden skulle passa mig perfekt!! Kram

    SvaraRadera
  24. Åh M har följt dig sen du startade och du har inspirerat mig till den vita världen med dess enkelhet och tänk och samtidigt gett mig en massa tips och ideer till mycket här hemma hos mig:)
    Och jag vill även gratulera dig till 7år som bloggare helt fantastiskt eller hur och du har inspirerat massor av fina och härliga människor därute i vår avlånga land och utomlands.
    Jag ska gå och gifta mig i sommar som min sambo inte vet ännu då jag ska fria och då skulle det vara fint att få ha ett par Flo örhängen i öronen samt på stranden i sommar på gotland där det ska ske.

    Håller tummarna så får vi se:)
    Ha en fin kväll med din familj!

    Mvh Evelina even76@telia.com

    SvaraRadera
  25. Roligt med tävling och grattis till dina 7 år!
    Jag är ute i sista sekunden men hoppas ändå på vinst;-) Jag gillar Flo skarpt!

    Mvh Sofia (sofiafors82@hotmail.com)

    SvaraRadera