onsdag 8 februari 2012

Hemma

Hej!

Tack till er som lämnat synpunkter på det här med att hyra ut!
Vi tar de till oss och funderar noga på saken! Lite kul var det att kolla statistiken igår, mååånga besökare blev det som nog var lite nyfikna på uthyres-inlägget :-)


En gammal och väderbiten cykelkorg får agera förvaring för bilar.
Man kan bara fantisera om vilka vägar den varit ute på innan!

Vi blev hemma idag, jag och Albin. Ingen av oss är pigga utan vi snörvlar ikapp. Albin har hostat så i natt så det känns inte som att jag har sovit många timmar. Vid tre-tiden fick jag nog och la mig i hans säng. Nej, usch vad huvudet känns tungt. Nu vill jag inget hellre än att våren ska komma och att vi ska känna oss pigga igen!

Tills dess får vi roa oss med lite film i schäslongerna, inte helt fel!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Ja, jag tror nog att det är rätt klokt att fundera ett tag till på uthyrningen av ert eget hem.

    Men det kanske går att hitta någon familj som någon av era vänner känner tex så att man vet lite mer om dem.

    Krya på er nu!

    Kram

    Fröken Vit.

    SvaraRadera
  2. Hej Miriam! Hoppas rätt personer får hyra ert hus, någon som njuter och uppskattar allt det fina ni har skapat.
    Kram Jea

    SvaraRadera
  3. Hej!
    vad svårt det där med uthyrning men kul om det funkar! Kanske "någon-som-känner-någon" så ni vet på ett ungefär vilka det är:)
    Vilka fina förvaringsaskar! Skulle vara så fina till lille Gustav:)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    vilken fin blogg du har, jättemysig! Jag kommer tillbaka! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jättefina förvaringsboxar , både de prickiga och de med elefantmönstret :)

    SvaraRadera
  6. Krya på er och njut i schäslongerna;) Kram

    SvaraRadera
  7. Hu vad det är många som är sjuka nu!! Hoppas ni kryar på er snart.
    Astrid Lindgrens värld är en riktig hit!!!!! Åk dit om i har möjlighet. Vi har varit där två gånger och kan gärna åka dit igen, tösen ÄLSKAR det=)
    Kram och krya på Er!

    SvaraRadera